Viral van de week - ‘Let’s get Poparazzi poppin’

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Heb jij de huidige nummer 1 app in de App Store al gedownload? Afgelopen maandag werd Poparazzi gelanceerd en de app ging in één keer viral! Het gaat de concurrentie aan met Instagram en positioneert zichzelf als een rebel die zich afzet tegen de huidige sociale feeds vol bewerkte foto’s. 


Selfies zijn niet welkom
Het succesvolle debuut van de app wordt vergeleken met de start van populaire apps zoals Clubhouse. De populariteit van Poparazzi is te verklaren aan het feit dat de app vooral draait om het verspreiden van empathie. De app accepteert geen selfies, en je profiel wordt gevuld met foto’s die vrienden van je maken. Dat zonder   filters, bewerkingen, zichtbaar aantal volgers of captions. Wat een verademing. 

Zoals ze zelf zeggen: ‘We hebben Poparazzi gebouwd om de druk weg te nemen om perfect te zijn.’ Maak van je vrienden je eigen “paparazzi”!

Ontdek om erachter te komen waarom dit een succes is. Check deze viral video op TikTok.
 

Advertentie
advertisement

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie