NPO kiest voor combinatie N=5 en N=Content

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5  als creatief en strategisch partner.

De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft na een Europese aanbesteding gekozen voor N=5  als creatief en strategisch partner om de komende jaren verder te bouwen aan het merk NPO en haar zenders. De aanbesteding bestond uit twee losse percelen die N=5 als bureau voor het perceel Merk & Gedrag heeft gewonnen en N=Content voor het perceel Online & Social.

Nico Rijkhoff, Directeur Publiek en Marketing NPO: 'Met N=5/N=Content hebben we een partner gevonden die creativiteit en strategische denkkracht hand in hand laat gaan met kennis en begrip van de unieke positie van de NPO in het medialandschap, op radio en tv, on demand en online.'

Bastiaan Weers, head of strategy N=5: 'In deze aanbesteding kwamen alle specialismen binnen ons bureau samen. Met N=Content hebben we afgelopen jaar vol ingezet op digital en social expertise. De winst van twee percelen binnen de NPO bewijst dan ook de kracht van de combinatie N=5/N=Content.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie