Overslaan en naar de inhoud gaan

Dirk van den Broek zoekt 'Dirkteur' via TikTok: 'Drempel verlagen voor jonge sollicitanten'

Steeds meer bedrijven werven nieuwe medewerkers via social media. Laatste in de rij: Dirk van den Broek.
Dirk
Dirk

Het werven van nieuwe medewerkers gaat bij steeds meer organisaties digitaal. Zo ook supermarktketen Dirk van den Broek. De super, die overigens niet eens een Twitter-account heeft, probeert via een campagne op TikTok de 'Dirk-Teur van de toekomst' te vinden. De 'Dirk' is het eerste Nederlandse bedrijf dat TikTok gebruikt om kandidaten te werven.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in