Perry Sport kiest voor Merkle 

De sportwinkelketen wil de positie als omnichannel sportretailer verstevigen. 

Perry Sport kiest voor Merkle 

Sportwinkelketen Perry Sport kiest voor Merkle na pitchtraject. Begin 2020 is Perry al gestart met het implementeren van een nieuwe merkpositionering in de winkels en webshop. Samen met Merkle wil Perry de nieuwe positionering en het merkverhaal digitaal verder uitrollen en overbrengen op de doelgroep. De partijen geven aan dat de samenwerking start met een brandcampagne.

Middelen en mediamix

Bote Galema, sales & marketing director van Perry geeft aan: ‘Met Merkle kiezen we voor een partner die ons helpt om onze online branding en omnichannel performance te vergroten. Merkle adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze webshop en 36 fysieke winkels.’  

Omnichannel strategie

Willem-Jan van Amerongen, digital strategy consultant bij Merkle Nederland: ‘We starten onze samenwerking met een branding campagne om het nieuwe merkverhaal over te brengen. Tegelijkertijd gaan we aan de slag met het verbeteren van de always-on performance en de omnichannel strategie. Met datagedreven digitale campagnes gaan we zowel de webshop als de fysieke winkels laten floreren en kunnen we door het koppelen van offline- en online databronnen het koopgedrag van consumenten nog beter begrijpen en voorspellen.’ 

Lees ook: Merkle en Dentsu Aegis Network Nederland samen op een locatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie