The Family ontwikkelt nieuwe campagne voor Maandag

Met deze campagne wil de detacheerder laten zien dat werken via Maandag zelfs van de maandag een feestdag maakt.

Maandag heeft een nieuwe missie: mensen verbinden met werk waar ze zin in hebben. Om de missie kracht bij te zetten, lanceert uitzendorganisatie Maandag haar nieuwe campagne. 

De campagne draait om de frisse energie die de mensen van Maandag meenemen naar hun werk. De missie en campagne komen uit de koker van The Family Amsterdam. Ed van Bennekom van The Family: 'Als je van je werk houdt, heb je altijd zin in de maandag. En als je zin hebt in je werk, neem je een dosis energie mee die aanstekelijk werkt.' 

Naast een televisiecommercial/ online video die live gaat op maandag (hoe kan het ook anders) 7 november, bestaat de campagne uit out-of-home en radio, die later in het jaar gevolgd wordt door o.a. een online campagne gericht op de werving van professionals, die de voordelen van werken via Maandag nader voor het voetlicht brengt.

Credits

Klant: Maandag
Verantwoordelijk: Jacqueline Post (Chief Marketing Officer / Chief Digital Officer), Maaike Bakker (Brand Lead)
Bureau: The Family Amsterdam
Mediabureau: Zigt 
Regisseur:  Victor Vroegindeweij 
DOP: Gregg Telussa                            
Executive producer: Judith Engels
Offline edit: MRTN edit boutique
Online & Grading: De Grot
Grading: De Grot
Muziek: Rahul Suntah & The Pointer Sisters/ Cris & Jef music
Audiomix: Haaifaai, Sharkee/Mark

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie