Jongerenreizen Gogo lanceert dynamische zomercampagne ‘This is how we Gogo’

Het touch-tell-sell-model van de campagne moet ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat.

Jongerenreizen Gogo lanceert dynamische zomercampagne ‘This is how we Gogo’
Towel

Jongerenreizen aanbieder Gogo, onderdeel van Sunweb Group, lanceert een nieuwe zomercampagne met de payoff ‘This is how we Gogo’. Het creatieve concept en de video’s zijn ontwikkeld door Towel. The Pool, onderdeel van Towel, voert de distributie uit op verschillende online-kanalen en middels buitenreclame.

Advertentie
advertisement

Vakantie maximaliseren

Gogo, dat jongerenreizen aanbiedt naar de bestemmingen Lloret de Mar, Sunny Beach, Chersonissos, Mallorca, Zakynthos, Kos en Albufeira verklaart dat de zomercampagne in het teken staat van ‘je vakantie maximaliseren’.

De reisaanbieder zegt daarom te hebben gekozen voor een zomerse en absurdistische vakantiesetting. Hoofdrolspelers in de video’s, Floris Göbel en Sanne Honselaar, delen verschillende vakantietips vanuit een ‘poppy geel/blauw gekleurde studio setting’. 

Video This is how we Gogo

Aanpassen op kijkgedrag

Dylan Sesink Clee, brand manager Gogo, vertelt dat het merk weer zichtbaar wil worden bij jongeren door video’s te distribueren op kanalen waar jongeren content consumeren.

‘Vanaf nu start de early-bird campagne en in Q1 gaan we verder met een brand awareness-campagne. Later in het boekingsseizoen sluiten we hier nog andere campagnes op aan. Het unieke aan de zomercampagne is dat alles op basis van dynamisch content is geproduceerd en we de video’s kunnen aanpassen en optimaliseren op basis van het kijkgedrag van onze doelgroep.’ 

Video This is how we Gogo

Van interesse naar conversie

Geert Doek, managing director Towel en co-founder The Pool, legt uit dat er voor de distributie van de videocontent gebruik wordt gemaakt van het touch-tell-sell model, in combinatie met dynamische creatie.

‘Op deze manier zorgen we ervoor dat de doelgroep van initiële interesse naar conversie gaat. Als eerste inspireren we de kijkers met vermakelijke en aantrekkelijke touch-videocontent die inspeelt op het gevoel en de interesses. Vervolgens wordt de doelgroep geretarget met tell-content. Hiervoor hebben we zes bestemmingvideo’s opgenomen zodat de kijker gemakkelijk een voorkeur kan kiezen.

En tenslotte activeren we hen door middel van dynamische snippets en fotografie met een overtuigende deal, om zo conversie te realiseren.’

Lees ook: In Nederland op vakantie naar Schotland in 'mancave' The Famous Grouse House

Credits:

Klant: Gogo

Verantwoordelijk bij klant: Dylan Sesink Clee

Bureau: Towel en The Pool 

Client Director: Gérard Raaijmakers

Executive Producer: Geert Doek

Head Producer: Geerjanne

Creatie: Beau Warmerdam 

Producers: Kaylee Swiers

Media agency : The Pool, a Towel company

Verantwoordelijke The Pool : Angelo Croes en David Hoogendam  

Productie assistent: Mouhsine Oudriss, Haye Frings

Regie: Cas Mulder

Opnameleiding: Adam Crick

Camera: Jarl Piepers

Sound operator: Joost van Heerden

Gaffer: Michiel Kingma

Production designer: Merel Veel

Visagie: Estefania Ter Heerd

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie