Lidl strikt Rafael van der Vaart voor EK-campagne

Sparen voor outfits die zó oranje zijn, dat ze ‘fluoranje’ mogen heten.

Van der Vaart verblindt Duitse supporters met zijn feloranje outfit
Lidl

Een kleine maand voor de start van het EK rolt supermarkt Lidl zijn oranjecampagne en bijbehorende spaaractie uit: ‘Kom in actie en spaar voor een Fluoranje EK-outfit!’ De kleurige kleding – inclusief onvermijdelijke oranje badslippers – worden in de televisiecommercial getoond door voormalig international Rafael van der Vaart.

Advertentie
advertisement
Spaar voor een fluoranje EK-outfit, alléén bij Lidl!

BMW winnen

Van der Vaart is is behalve in de commercial ook te zien in bushokjes, online uitingen, diverse social video’s en een EK-krant die Lidl in heel Nederland verspreidt. De campagne is ook op de radio te horen.

Stukje balcontrole
Stukje balcontrole Lidl

Onderdeel van de sociale-media-campagne zijn onder meer de verhalen van twee fanatieke Oranjesupporters ‘die het wel heel bont maken’. Lidl koppelt ook nog een winactie aan de campagne. Daarmee kan een oranje BMW gewonnen worden. Zie tag-on hieronder.

Spaar voor een fluoranje EK-outfit, alléén bij Lidl!

Plaats als eerste een reactie

Advertentie