Loden Leeuw voor a.s.r. en René Froger

De commercial met rapper Sticks en die van Eyelove met René Froger zijn dit jaar het meest irritant.

De Loden Leeuw, de 'prijs' voor de meest irritante reclame, gaat dit jaar naar verzekeraar a.s.r. en rapper Sticks. De kijker noemt het gepraat van rapper Sticks monotoon en snapt niet wat de verzekeraar er mee wil, bleek vanavond bij Radar. Het programma van Avrotros reikt de award al jaren uit. De kijkers konden stemmen via lodenleeuw.nl

De andere genomineerden waren Becam en KPN (Marietje). 

Advertentie
advertisement

Multifocaaale bril

Een ander onderdeel is de meest irritante BN'er in de reclame. Die Loden Leeuw ging dit jaar met overmacht naar René Froger, die bij Eyelove een 'multifocaaale bril' wil kopen. Zeventig procent van de stemmers koos voor Froger. 

Andere genomineerden waren Gerard Joling en André Hazes jr..

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie