Miele gaat wassen en stomen op Lowlands

Na het succes van de enorme wasmachine vorig jaar, komt Miele deze festivaleditie ook met gigantische stoomoven.

Het Duitse wasmachinemerk Miele promoot dit jaar zowel zijn keuken- als huishoudapparatuur op Lowlands. De twee activaties vullen elkaar aan: ‘We gaan dit jaar niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van festivalbezoekers verzorgen', legt Patricia Slootjes, directeur marketing bij Miele uit. 

Festivalbezoekers verwennen

Slootjes: ‘Bezoekers kunnen hun kleding en zichzelf wassen met de PowerWash en een stoommaaltijd halen bij de Miele-stoomoven.' De PowerWash-activatie is hetzelfde als vorig jaar, alleen de communicatie eromheen is anders ingestoken: 'Vorig jaar ging de communicatie meer over de artiesten, dit jaar stellen we de behoeften van festivalgangers centraal.'

Dit uit zich ook in de gerechten die Miele serveert: 'Festivalbezoekers hebben zin in koolhydraat- en etwitrijke gerechten. Wij serveren op Lowlands onder andere poke bowls en dumplings.'

De organisatie wil met de actie merkvoorkeur bij een jongere doelgroep creëren. Miele heeft echter niet in kaart gebracht of de PowerWash vorig jaar meer klanten heeft opgeleverd. ‘De actie is goed ontvangen door de doelgroep, alleen we hebben niet gemeten of meer mensen naar aanleiding van Lowlands een product bij ons hebben gekocht.'

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie