Mooie klanten, 7 mensen in dienst, en toch trekt Merktroubadour de stekker eruit
Het pr- en contentbureau stopt ermee na 4,5 jaar. Interview met oprichter Rianne de Vries.

Rianne de Vries, oprichter (en opdoeker) van Merktroubadour
© Rianne de Vries

Rianne de Vries, oprichter (en opdoeker) van Merktroubadour
© Rianne de Vries
Rianne de Vries en Oscar den Ouden zagen dat reclame-, media- en pr-bureaus maar zelden met elkaar én met de klant aan tafel zitten, terwijl het doel van de verschillende disciplines hetzelfde is: zorgen voor mooie en vooral effectieve campagnes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWat een sterke keuze. Je hoeft geen personeel te hebben om toch heel gave PR klussen te kunnen doen.
Heel chique gedaan Rianne. Dapper besluit. Veel succes!
St
Stoer, veel succes
Respect!
Stoer!