Overslaan en naar de inhoud gaan

Mooie klanten, 7 mensen in dienst, en toch trekt Merktroubadour de stekker eruit

Het pr- en contentbureau stopt ermee na 4,5 jaar. Interview met oprichter Rianne de Vries.
Miniatuurvoorbeeld
Rianne de Vries, oprichter (en opdoeker) van Merktroubadour
© Rianne de Vries
Miniatuurvoorbeeld
Rianne de Vries, oprichter (en opdoeker) van Merktroubadour
© Rianne de Vries

Rianne de Vries en Oscar den Ouden zagen dat reclame-, media- en pr-bureaus maar zelden met elkaar én met de klant aan tafel zitten, terwijl het doel van de verschillende disciplines hetzelfde is: zorgen voor mooie en vooral effectieve campagnes.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Theo van der Meer

Wat een sterke keuze. Je hoeft geen personeel te hebben om toch heel gave PR klussen te kunnen doen.

Jos Govaart

Heel chique gedaan Rianne. Dapper besluit. Veel succes!

Monique Botman

St

Monique Botman

Stoer, veel succes

Cor Brouwer

Respect!

Sean Walsh

Stoer!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in