Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’

Commercial gelanceerd omdat de discountsuper officieel uitgeroepen is tot beste én goedkoopste in groente & fruit.

Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’
Joe Public

Discount supermarktketen Lidl schrijft voor de negende keer de titel ‘Beste supermarkt in groente & fruit’ op haar naam, gebaseerd op onderzoek uitgevoerd door onderzoeksbureau GfK. Daarnaast stelde de Consumentenbond onlangs vast dat Lidl tevens de goedkoopste supermarkt is in deze categorie. Volgens Lidl reden voor een feestje dat gevierd wordt met een extra campagne, wederom ontwikkeld door Joe Public, binnen het nieuwe campagnegrid ‘de Lidl-flat’.

In de commercial nemen de hoofpersonen in het Lidlflat-concept, Teun (Thomas Acda) en Kevin (Sergio IJssel), vanwege een defecte lift de trap, sjouwend met tassen vol met Lidl-boodschappen.
Duidelijk moet worden dat de verse groente en fruit van Lidl helpt om fit en gezond de winter in te gaan.

Dit is de commercial:

Nieuwe Lidl-campagne: ‘Gezond en fit de winter door’

Lidl-flat

De campagne is de tweede tv-commercial binnen het nieuwe grid.

Lees ook: 

 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Martin de Munnik
Goed bezig!
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie