Charelle Akihary (Heijmans) nieuwe voorzitter Platform Innovatie in Marketing

Akihary volgt Yvonne Nassar op, die vijf jaar voorzitter was.

Charelle Akihary
Platform Innovatie in Marketing

Platform Innovatie in Marketing (Pim), heeft een nieuwe voorzitter gevonden. Per 1 november aanstaande neemt Charelle Akihary, cmo bij Heijmans, de hamer over van Yvonne Nassar, head of marketing and communication bij Van Gogh Museum. Nassar vervulde de voorzittersrol vijf jaar.

Akihary, recent geïnterviewd door Adformatie in CMO Studio, is marketingstrateeg bij bouwbedrijf en vastgoedbeheerder Heijmans. Daar werkt ze aan strategische oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken zoals de woningnood, energietransitie, leefbare schone steden en duurzamer bouwen.

Eerder hield ze zich bezig met mondiale merkstrategie, innovatie en complexe transformaties bij onder andere Danone (B-corp) en Whirlpool EMEA. Akihary werd op 4 oktober tot voorzitter benoemd tijdens de Algemene Ledenvergadering van Pim, tijdens het Pim-event Port of Rotterdam.

 Akihary vindt dat marketeers betekenisvolle impact kunnen maken. 'Pim helpt daarbij met een sterk netwerk, visie en vernieuwing.'

 

In maart van dit jaar was ook Yvonne Nassar te gast in de marketing talkshow van Adformatie, CMO Studio. Kijk de aflevering hier terug.

De CMO Studio interviews met Akihary en Nassar zijn ook als podcast terug te luisteren. Ga daarvoor naar uw favoriete podcast-app.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie