Overslaan en naar de inhoud gaan

Charelle Akihary (Heijmans) nieuwe voorzitter Platform Innovatie in Marketing

Akihary volgt Yvonne Nassar op, die vijf jaar voorzitter was.
Charelle Akihary
Charelle Akihary
© Platform Innovatie in Marketing
Charelle Akihary
Charelle Akihary
© Platform Innovatie in Marketing

Platform Innovatie in Marketing (Pim), heeft een nieuwe voorzitter gevonden. Per 1 november aanstaande neemt Charelle Akihary, cmo bij Heijmans, de hamer over van Yvonne Nassar, head of marketing and communication bij Van Gogh Museum. Nassar vervulde de voorzittersrol vijf jaar.

related partner content for mobile comes here

Akihary, recent geïnterviewd door Adformatie in CMO Studio, is marketingstrateeg bij bouwbedrijf en vastgoedbeheerder Heijmans. Daar werkt ze aan strategische oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken zoals de woningnood, energietransitie, leefbare schone steden en duurzamer bouwen.

Eerder hield ze zich bezig met mondiale merkstrategie, innovatie en complexe transformaties bij onder andere Danone (B-corp) en Whirlpool EMEA. Akihary werd op 4 oktober tot voorzitter benoemd tijdens de Algemene Ledenvergadering van Pim, tijdens het Pim-event Port of Rotterdam.

 Akihary vindt dat marketeers betekenisvolle impact kunnen maken. 'Pim helpt daarbij met een sterk netwerk, visie en vernieuwing.'

 

In maart van dit jaar was ook Yvonne Nassar te gast in de marketing talkshow van Adformatie, CMO Studio. Kijk de aflevering hier terug.

De CMO Studio interviews met Akihary en Nassar zijn ook als podcast terug te luisteren. Ga daarvoor naar uw favoriete podcast-app.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in