Premium

Dimi Albers (Dept) in Top 10 Adformatie Person of the Year

In aanloop naar Koffiedik Kijken maakt Adformatie de top 10 van Person of the Year 2020 bekend, dé smaakmakers van het afgelopen jaar.

Dimi Albers

Donderdag 28 januari wordt tijdens Koffiedik Kijken bekend wie Adformatie Person of the Year 2020 is. Vorig jaar won Conny Braams, cdmo van Unilever wereldwijd, en in 2018 Victor Knaap van MediaMonks en S4 Capital Group.

Naast de Person of the Year, oftewel de Nummer 1 in het vak, rolde uit de verkiezing – een rondvraag per mail onder 250 vakgenoten en een online enquête onder Adformatie-lezers - ook een Top 9 van de andere movers en shakers die in 2020 het verschil maakten in het marketingcommunicatievak, en de bezieling en inspiratie boden die zo essentieel is in dit vak.

Tot 28 januari maken we op Adformatie.nl elke dag één of meer personen uit die Top 9 bekend. Compleet mét enkele verklarende citaten van vakgenoten. Eerder onthulden we al de namen van Colette Cloosterman-Van Eerd van Jumbo, Rogier IJzermans van Ace, Jelani Isaacs van New Amsterdam, Marion Koopman van Greenhouse en professor Kees Klomp.

Vandaag wordt er een nieuwe naam aan dat rijtje toegevoegd: Dimi Albers, global ceo van digital agency Dept. Wat zeggen vakgenoten over Albers? Een paar quotes op een rij.

‘Maakt van Dept meer dan een bij elkaar gekochte bureaugroep.’

‘Gaf in zeer korte tijd een van oorsprong technology-achtig bureau ook creatief en strategisch body.’

‘Schopte het tot beste bureau van Nederland, als Bureau van het Jaar.’ (En versloeg daarbij TBWA\Neboko, EW).

‘Charismatische leider die hard op weg is om van Dept een van de beste global agency’s te maken.’

‘Loodste Dept goed door de coronacrisis met heldere en transparante updates en motiverende praatjes, waardering via filmpjes, mailtjes, slackjes en presentjes aan huis.’

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie