Erasmus-studenten winnen wereldwijde marketingcompetitie van L’Oréal

Drie studenten van de Erasmus Universiteit Rotterdam wonnen donderdag 17 mei de internationale finale van Brandstorm in Parijs.

L'Oréal

Liza Gussow, Almedina Asani en Elena Slavkova van de Erasmus Universiteit Rotterdam, eindigden als eerste in de finale van Brandstorm in Parijs. Dat is een internationale marketingcompetitie die jaarlijks wordt uitgeschreven door L’Oréal. Het winnende trio bedacht het concept ColoRite, een apparaat dat een unieke code genereert aan de hand van de haarstructuur en gewenste haarkleur van de klant. L’Oréal: ‘Met deze specifieke code kan de kapper volledig gepersonaliseerd met het haar van de klant aan de slag gaan.’ Volgens de jury was dit concept het meest innovatieve idee op het gebied van branding.

De drie studenten versloegen ruim 40 andere teams van over de hele wereld om de Brand Award en €10.000 in de wacht te slepen tijdens deze door L’Oréal georganiseerde wedstrijd.

Meer over Brandstorm als tool voor talentspotting, lees hier.

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie