Het communicatietalent van 2019 is Stefan Meershoek, PGGM

Hij kwam in de finale met Robina Weermeijer (Boehringer Ingelheim) en Marlon van den Besselaar (Bex*communicatie) als beste uit de bus.

Stefan Meershoek (links) met Annette Reijersen van Buuren van het CPNB, die tot Communicatievrouw 2019 is gekozen.

Stefan Meershoek is uit de drie finalisten gekozen tot het grootste Communicatietalent van 2019. Hij liet Robina Weermeijer (Boehringer Ingelheim) en Marlon van den Besselaar (Bex*communicatie) achter zich, Meershoek kwam zowel bij het publiek van het Logeion-congres C Day 2019 als de jury als eerste uit de bus.  

 

Stefan Meershoek, marketing- en communicatieadviseur bij PGGM, bedacht en ontwikkelde in 2018 de miniserie ‘ZorgisZó’, waarin medewerkers uit Zorg en Welzijn uitdagingen aangaan binnen een andere beroepsgroep in de sector. Deze serie laat zien wat mensen via het werk doen voor een betere wereld, waardoor beroepstrots ontstaat en waardering van mensen buiten de sector. De bekendheid van het fonds onder jongere doelgroepen nam door de productie  toe. 

Volgens de jury laat Meershoek met dit soort werk zien op alle niveaus en in alle fases hoge kwaliteit te kunnen bieden. 'Dit maakt hem niet alleen communicatietalent, maar ook een sterke communicatieprofessional van nu en de toekomst', aldus het juryrapport.

Annette Reijersen van Buuren (CPNB) werd gekozen tot Communicatievrouw 2019

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie