Premium Campagnes BiFi is 'stiekem de lekkerste' en meer campagnes Ook Plus, Flexa, Boels Rental en Sunny Cars presenteren opvallend creatief werk.
Partnerbijdrage Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne 'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Premium Campagnes KPN kust met indrukwekkende film en song van Meau een slapende reus wakker Bartho Boer en Dave Frauenfelder over ‘Stukje Van Mij’, de eerste campagne in meerjarige merkoperatie #BeterInternet
Premium Media Hans Brouwer, MassiveMusic: 'Ik mis de rocksterren in de reclame' Hans Brouwer neemt in mei afscheid van MassiveMusic. Een terugblik op bijna dertig jaar ondernemen in reclameland met ‘Massive-Hans’.
Campagnes Dier&Recht: veel meer EU-subsidies naar vlees- en zuivelreclame Er is vorig jaar 46 miljoen euro aan subsidies uitgegeven, meldt de stichting.
Premium Campagnes BiFi is 'stiekem de lekkerste' en meer campagnes Ook Plus, Flexa, Boels Rental en Sunny Cars presenteren opvallend creatief werk.
Partnerbijdrage Bob van Iersel, Global Digital Manager van Heineken over de impact van hun eerste virtueel geproduceerde digitale campagne 'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Premium Campagnes KPN kust met indrukwekkende film en song van Meau een slapende reus wakker Bartho Boer en Dave Frauenfelder over ‘Stukje Van Mij’, de eerste campagne in meerjarige merkoperatie #BeterInternet
Premium Media Hans Brouwer, MassiveMusic: 'Ik mis de rocksterren in de reclame' Hans Brouwer neemt in mei afscheid van MassiveMusic. Een terugblik op bijna dertig jaar ondernemen in reclameland met ‘Massive-Hans’.
Campagnes Dier&Recht: veel meer EU-subsidies naar vlees- en zuivelreclame Er is vorig jaar 46 miljoen euro aan subsidies uitgegeven, meldt de stichting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid