Overslaan en naar de inhoud gaan

Praxis wil burenruzies voorkomen met cadeaucollectie

'We helpen klussers om hun buren op een vriendelijke manier voor te bereiden op mogelijke overlast.'
praxis
De 'Voor de buren'-collectie van Praxis.
praxis
De 'Voor de buren'-collectie van Praxis.

Praxis introduceert de 'Voor de buren'-collectie, een serie cadeaus die klussers aan hun buren kunnen geven om mogelijke overlast aan te kondigen en die te verzachten. De lancering valt niet toevallig samen met de zomervakantie; voor de een hét moment om even tot rust te komen, voor de ander de uitgelezen kans om eens flink te gaan klussen in en rond het huis, aldus Praxis. 

related partner content for mobile comes here

De collectie bestaat uit onder meer plantjes, stroopwafels en oordopjes. Het idee komt uit de koker van reclamebureau Alfred International en is het vervolg op de eerdere zomercampagne van Praxis. In een online video brengt de bouwmarktketen de collectie onder de aandacht.

Praxis heeft onderzoek laten doen door buurtbemiddelingsorganisatie BeterBuren, waaruit blijkt dat geluidsoverlast met ruim 40% de grootste bron van klachten is tijdens het klussen. Dit komt vaak doordat buren vaak niet vooraf geïnformeerd zijn. 

Bonje met de buren

Floor Barger, head of brand Praxis: 'Veel mensen grijpen de vakantie aan voor grote klussen, wat onvermijdelijk gepaard gaat met lawaai. Grote klussen kunnen tot overlast leiden en dan ligt bonje met de buren op de loer. Met de Voor de buren-collectie willen we klussers helpen hun buren op een vriendelijke manier voor te bereiden.'

De cadeaucollectie is verkrijgbaar in diverse Praxis-winkels verspreid over het land. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in