Het bureau staat onder leiding van voormalig chef economie van NRC Handelsblad Mark Houben (42). Het nieuwe merk richt zich op 'het bedenken en realiseren van geloofwaardige communicatiemiddelen voor banken, verzekeraars, pensioenfondsen, beleggingsinstellingen, toezichthouders, advocatenkantoren, accountantskantoren en consultants'.
Houben stuurt een kernteam aan van twaalf specialisten die hun sporen hebben verdiend in de financieel-economische journalistiek. Daarnaast beschikt RedactiePartners Financieel over een team van projectleiders en een studio met artdirectors en vormgevers.
Het moederbedrijf RedactiePartners heeft in zijn huidige klantenbestand veel ervaring met financiële en zakelijke opdrachtgevers als AFM, Boer&Croon, VODW Marketing, FEM Business, IBM Nederland, NRC Handelsblad, DLA Piper, en Westland Utrecht. Deze klanten worden ondergebracht in het nieuwe bedrijfsonderdeel.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu