Op de cityscreens worden uitzendingen van De Gelderlander vertoond, een combinatie van nieuws uit stad en regio, agenda en entertainment, sport en overig algemeen nieuws. Een uur uitzending bestaat voor ongeveer 40 procent uit nieuwsblokken en 60 procent uit commercials. Adverteerders van het eerste uur zijn onder meer Intratuin, Rabobank en ROC Nijmegen. Behalve voor nieuwsuitzendingen zal De Gelderlander de cityscreens ook inzetten bij evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse. Op termijn worden mogelijk ook speelfilms vertoond. Als de pilot succesvol is, worden ook in andere grote plaatsen binnen het verspreidingsgebied cityscreens geplaatst.
De Gelderlander lanceert cityscreens
De Gelderlander heeft op 7 juni zijn cityscreens in gebruik genomen. Burgemeester Thom de Graaf presenteerde bij deze gelegenheid de…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu