Dit biedt R&M de mogelijkheid om via de technologie van GMI Internet- onderzoek te verrichten in meer dan 150 landen. R&M is nu in staat om onderzoeken simultaan in 34 talen te laten verlopen en respondenten te selecteren uit een (sterk groeiende) wereldwijde database van huishoudens. Klanten van R&M kunnen het verloop en de resultaten van Internetonderzoeken via hun webbrowser volgen door het gebruik van online interactieve rapporten, aldus het bureau. Vragenlijsten worden vertaald door Lernout & Hauspie (VS) in o.a. Japans, Chinees, Arabisch, Hebreeuws, Spaans, Portugees, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Russisch, Scandinavische talen en Nederlands.
R&M en GMI gaan samenwerken
Het Maastrichtse R&M, Research and Marketing en het in Seattle gevestigde Global Market Insite (GMI) kondigen vandaag een samenwerking aan…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu