Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP daalt minder dan verwacht

De WPP-groep – eigenaar van o.a. Hill & Knowlton, Burson-Marsteller en Ogilvy PR Worldwide – meldt dat haar PR- en PA-bureaus het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De PR- en PA-tak van WPP is verantwoordelijk voor zo’n 12 procent van de totale inkomsten van het bedrijf. De meer specialistische communicatiebureaus van WPP, zoals voor de gezondheidszorg, vertoonden een inkomstenstijging waardoor de daling bij de andere tak enigszins werd opgeheven. De daling wordt grotendeels toegeschreven aan de economische terugslag en het vertrouwen dat WPP had gesteld in de ICT- en telecomsector.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in