Aan het festival ‘Kunst en wonen’ – dat wordt gehouden tijdens de traditionele woonmaand oktober – doen meer dan 90 kunstuitleeninstellingen uit het hele land mee. Voor het festival werd een database gestuurd publiekssite ontwikkeld: www.kunstuitleen.nu. Voor de sponsoring werd het marketingcommunicatie adviesbureau Kumpany – o.a. bekend van de museumnacht - ingehuurd. Mediapartners zijn De Volkskrant en Vrij Nederland die ondersteunen met lezersaanbiedingen. De printcampagne wordt gedaan door Heijdens Karwei, het Amsterdamse ontwerpbureau dat vorig jaar prijzen won met de Amnesty-campagne ‘U man write’. Deze activiteiten zijn voornamelijk bedoeld om nieuwe klanten voor kunstuitleen te interesseren. Om bestaande relaties te behouden wordt het sponsored magazine OOG gelanceerd.
Grootscheepse campagne voor kunstuitleen
De Federatie Kunstuitleen start deze maand een groot communicatieoffensief. Een festival, een printcampagne, een website en een nieuw…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu