Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma en TNT-post met sample-pilot

Lezers van tijdschriften kunnen nu per sms samples opvragen via de nieuwe TNT Post-dienst ‘Send Me Now’. Samen met Sanoma Uitgevers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter Joziasse, binnen TNT Post verantwoordelijk voor Send Me Now: ‘Deze dienst speelt in op de trend dat de consument aan de knoppen zit en zelf bepaalt wat hij wel of niet wil ontvangen. Send Me Now voldoet aan de impulswensen ‘ik zie het, ik wil het, ik regel het. Nu meteen!’’

De verwachting van TNT Post is dat Send Me Now de impact en het resultaat van een reclamecampagne verhoogt. Sanoma Uitgevers en TNT Post gaan de pilot starten in Libelle en Viva. Libelle is gekozen vanwege het enorme bereik bij vrouwen tussen 15 en 65 jaar. Viva heeft als doelgroep jonge, geëmancipeerde vrouwen van 20 tot 35 jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in