De nieuw ingestelde SMiN jaarprijzen werden uitgereikt in de categorieën marketingcommunicatie, interne communicatie en beste introductie. Vanwege het 10-jarig bestaan van het SMin werd daar een speciale Vakprijs aan toegevoegd. In de categorie marketingcommunicatie werd unaniem gekozen voor Woon! van Ikea, geproduceerd door Scripta Media. Bij interne communicatie koos de jury als winnaar Job & Life van Randstad, geproduceerd door vdBJ/Communicatie Groep. In de categorie beste introductie ging de prijs naar U ‒ De tijd van je leven, geproduceerd door vdBJ/Communicatie Groep voor Rabobank Nederland. De vakprijs werd toegekend aan Allerhande van Albert Heijn (Media Partners). Allerhande is zelf een merk geworden dat volgens de jury nog verder kan groeien. De jury stond onder voorzitterschap van Willem Koch (PTT Post).
SmiN deelt jaarprijzen uit
Tijdens de viering van het tienjarige bestaan heeft het Sponsored Media instituut Nederland (SmiN) vier prijzen uitgereikt aan sponsored…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu