Overslaan en naar de inhoud gaan

Duitse Handelsblatt in de verliezen

Het Duitse bedrijf Handelsblatt, uitgever van de gelijknamige zakenkrant, is vorig jaar voor het eerst in de rode cijfers geraakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het resultaat voor rente, belasting en afschrijvingen was 6,3 miljoen euro negatief in vergelijking met een plus van 63 miljoen euro in 2000. Topman Heinz-Werner Nienstedt wilde dinsdag bij de presentatie van de cijfers niet zeggen hoe groot het nettoverlies was. De omzet verminderde met ruim 15 procent tot 364 miljoen euro.

Handelsblatt, de grootste zakenkrant in Duitsland, zag de gemiddelde betaalde oplage vorig jaar dalen met 7,7 procent van 166.200 tot 153.460 exemplaren. Het verschil met concurrent Financial Times Deutschland (78.100) bleef volgens Nienstedt gelijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in