Overslaan en naar de inhoud gaan

Johnson & Johnson kiest voor Triple Double

Johnson & Johnson Vision Care heeft sponsoractiviteiten voor de FIFA World Cup ondergebracht bij Triple Double.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het lenzenmerk Acuvuemag exclusief gebruik maken van de FIFA World Cup rechten. Hiermee debuteert de lenzenfabrikant als voetbalsponsor.

Marie-Jolein Kim, Marketing Manager Vision Care Benelux, zegt over de nieuwe samenwerking: &;Het WK Voetbal heeft in onze markt zo&;n impact dat we deze kans niet onbenut willen laten. We hebben veel vertrouwen in de campagne die Triple Double heeft voorgesteld.&;

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in