Nederland 1 wordt gevolgd door RTL 4 met 13,9 procent en SBS 6 met 12,3 procent De publieke omroep behaalde een marktaandeel van 31,7 procent, RTL Nederland kwam op 25,4 procent en SBS Broadcasting op 20,5 procent.
Het TROS-programma Radar was het best bekeken programma met ruim 2,2 miljoen belangstellenden. Tweede was voetbalwedstrijd Oostenrijk-Nederland (SBS 6), dat 2,1 miljoen kijkers trok, gevolgd door Memories (Ned.1) met eveneens 2,1 miljoen kijkers en RTL Voetbal Eredivisie dat ook zo’n 2,1 miljoen kijkers had.
Nederland 1 marktleider in week 13
Nederland 1 was in week 13 marktleider met een aandeel van 17,9 procent in het tijdvak 18.00 - 24.00 uur en de doelgroep 6+. Dat is wel…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu