
De publieke zenders behaalden samen een marktaandeel van 34 procent (Nederland 1 11,1 en Nederland 3 6,7). RTL Nederland behaalde met zijn zenders een aandeel van 24,4 (RTL5 3,8, Yorin 5,1). SBS scoorde met zijn drie zenders een aandeel van 16,9 procent (SBS6 9,5, Net5 5,0 en Veronica 2,4).
Best bekeken programma van de week was Studio Sport van gisteravond met 3,2 miljoen kijkers. Kopspijkers was tweede met 2,8 miljoen kijkers, gevolgd door de Champions League-wedstrijd Rosenborg-PSV met 2,6 miljoen en Baantjer met hetzelfde aantal kijkers. Ajax-Maccabi Tel Aviv was vijfde met ruim 2,5 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Projectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the ChildrenEnterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu