Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoorl doet commerciële strategie Discovery Networks Benelux

Max Schoorl is benoemd tot director commercial development van Discovery Networks Benelux (DNB). Hij wordt onder meer verantwoordelijk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schoorl houdt zich verder bezig met nieuwe commerciële initiatieven en productontwikkeling. In zijn nieuwe rol is Schoorl vanuit DNB het commerciële aanspreekpunt voor BrandDeli in Nederland en SBS in Vlaanderen. Daarnaast is hij ook de contactpersoon voor organisaties als Spot, CIM en SKO. Schoorl komt ook in het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Schoorl is nu ruim vier jaar in dienst bij DNB en was eerder director commercial controlling en business development manager. Eerder was hij RTV-director bij BrandConnection en TV-director bij Mindshare

Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: ‘Max heeft een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en professionalisering van ons commercieel beleid. Daarnaast is hij ook een van de belangrijke steunpilaren geweest op wiens kennis van de markt de BrandDeli-case is gebouwd.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in