Overslaan en naar de inhoud gaan

Stir bespreekt b-to-b variant

Stir, de Stichting Internet Reclame, bespreekt vandaag met een aantal grote uitgevers een nieuwe variant van het online bereiksonderzoek.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder meer Reed Business Information en VNU Business Publications zijn bij de presentatie aanwezig. Volgens Peter de Jong, business development manager bij Reed Business Information bevinden de gesprekken zich in ‘vergevorderd stadium’.

Wiegman wil deze keer vooraf garanties. ‘Bij het consumentenbereiksonderzoek hebben de founding fathers, Adlink, Ilse media, IP iMedia, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds, een risico gernomen. Maar deze keer wil ik eerst het budget rond hebben voordat we starten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in