Die dinsdag stond de Britse krant geheel in het teken van RED en wordt de helft van de volledige opbrengst gedoneerd aan de strijd tegen aids in Afrika. Het Product RED initiatief is begin dit jaar gelanceerd door Bono in samenwerking met de Amerikaanse filantroop Bobby Shriver met als doel het bedrijfsleven te mobiliseren in de strijd tegen aids, tuberculose en malaria in Afrika. Bekende namen als American Express, Gap, Converse en Giorgio Armani hebben hun medewerking al toegezegd aan het hulp-programma, waarbij bedrijven speciaal voor de actie producten ontwikkelen en de opbrengst hiervan doneren aan het goede doel. The Independent is het eerste mediabedrijf dat meedoet. Bono had een flink aantal feature artikelen uitgezet, zoals interviews met Stella McCartney en Giorgio Armani, een beeldreportage Sam Taylor-Wood en een conversatie tussen de rockartiest zelf en komiek Eddie Izzard. (The Independent)
U2 zanger hoofdredacteur The Independent
Om aandacht te vestigen op de activiteiten van het non-profit initiatief Product RED, was U2 zanger Bono dinsdag 16 mei voor één dag…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu