Overslaan en naar de inhoud gaan

Veertien POP Awards uitgereikt

Veertien Gouden Pauwen zijn woensdagavond toegekend bij het POP Awards Gala in het Amsterdamse hotel Krasnapolsky. Display Factory en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het aantal inzendingen (71) lag iets lager dan vorig jaar, toen er 81 winkelconcepten werden ingestuurd. De jury, onder leiding van Peter Strating, bekroonde vijf actiematige en zes permanente instoremedia. In de categorie Narrowcasting won een project van Swynk voor de Enschedese bankshop van ABN Amro. Diezelfde bankketen was ook opdrachtgever van een winnend concept met actiezuilen, dat bekroond werd in de categorie Instore Marketingconcept, net als een shop-in-shop van BenQ. De producenten hiervan waren respectievelijk De Combinatie van Factoren en Xidy 3D.

Display Factory won de actiematige innovatieprijs met de Tabacofina, een toonbankdisplay die door winkeliers ook gebruikt kan worden om vals geld met UV-licht te detecteren. PresTop won de permanente innovatieprijs met de RVO Look-at-Yourself-kiosk, die een digitale foto maakt van slechtziende mensen die een nieuwe bril passen. Met hun normale bril op kunnen zij vervolgens kijken hoe de nieuwe bril staat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in