Het aantal inzendingen (71) lag iets lager dan vorig jaar, toen er 81 winkelconcepten werden ingestuurd. De jury, onder leiding van Peter Strating, bekroonde vijf actiematige en zes permanente instoremedia. In de categorie Narrowcasting won een project van Swynk voor de Enschedese bankshop van ABN Amro. Diezelfde bankketen was ook opdrachtgever van een winnend concept met actiezuilen, dat bekroond werd in de categorie Instore Marketingconcept, net als een shop-in-shop van BenQ. De producenten hiervan waren respectievelijk De Combinatie van Factoren en Xidy 3D.
Display Factory won de actiematige innovatieprijs met de Tabacofina, een toonbankdisplay die door winkeliers ook gebruikt kan worden om vals geld met UV-licht te detecteren. PresTop won de permanente innovatieprijs met de RVO Look-at-Yourself-kiosk, die een digitale foto maakt van slechtziende mensen die een nieuwe bril passen. Met hun normale bril op kunnen zij vervolgens kijken hoe de nieuwe bril staat.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu