Zo blijkt onder meer dat de bezoekersgroep relatief jong is (zelfs 50 procent boven de landelijke internetpopulatie in de groep 19-24 jaar). Daarnaast blijken de bezoekers van de portals ook zeer actief internet te gebruiken als aankoopmedium (50 procent meer online kopers dan de totale internetpopulatie) en/of om informatie te zoeken ten behoeve van een offline aankoop. Daarbij gaan ze zeer gericht te werk en is er sprake van veel minder afhakers tijdens het online aankoopproces. Tenslotte blijkt uit het onderzoek dat de portals een goede aanvulling vormen op de regionale dagbladen omdat 70 procent van de bezoekers van de portals geen abonnement hebben op die dagbladen.
Wegener-sites trekken jonge bezoekers
De websites van de regionale dagbladen van Wegener trekken een voor adverteerders interessant publiek. Dit blijkt uit een profielonderzoek…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu