Overslaan en naar de inhoud gaan

De Mol zoekt reclameman als opvolger

John de Mol stapt op als voorzitter van de raad van bestuur van televisieproducent Endemol. Hij hoopt binnen negen maanden een opvolger te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Mol zei in een interview met de Geassocieerde Pers Diensten (GPD), dat hij zich buiten de raad van bestuur als chief creative officer van Endemol wil gaan richten op televisie en internet. Volgens De Mol is nu het goede moment aangebroken een opvolger binnen te halen. ‘Het is zelfs noodzakelijk wil dit bedrijf er over 25 jaar nog zijn. Met name internet biedt enorme uitdagingen. Ik verwacht dat over twee tot drie jaar ongeveer 350 miljoen euro uit de nieuwe media komt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in