Overslaan en naar de inhoud gaan

Google vliegt uit bocht met sentimentele PR-actie over Moederdag

Online-advertenties Moederdag zijn vaak kwetsend, kopt zoekmachinegigant in persbericht dat blijkt te gaan over privacy-instellingen.
Juichende moeder en gezin in de achtbaan
Moeder in de achtbaan
Juichende moeder en gezin in de achtbaan
Moeder in de achtbaan

Er is soms een omweggetje nodig om mensen bewust van een probleem te maken. Wil je het tekort aan vrouwelijke ceo’s bijvoorbeeld aan de kaak stellen, dan kun je een onderzoek gebruiken dat blootlegt dat bedrijven vaker een ‘Peter’ aan de top hebben dan een vrouw.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Erik van de Nadort

Bijzonder inderdaad. Je tuigt een systeem op waaraan geen ontsnappen mogelijk is, constateert dan vervolgens dat mensen gekwetst zijn, en biedt ze dan een (bewerkelijke) half-oplossing, die je presenteert als 'mensen hebben niet door dat ze het zelf kunnen tegengaan'. Ofwel: eigen schuld dikke bult. "Als jij zelf niet aangeeft van wie je allemaal geen klap wil krijgen, dan moet je niet verbaasd zijn als je klappen krijgt, he ..."

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in