Priority Telecom zegt abonnementen tot 20 procent goedkoper te kunnen aanbieden. Bovendien zou ook het bellen via deze dienst tot 20 procent goedkoper zijn. Het bedrijf vermeldt daarbij echter niet dat de tarieven zijn gebaseerd op die van telecombedrijf KPN, terwijl gunstiger tarieven van zogenoemde carrier selectbedrijven buiten beschouwing worden gelaten. Verder beweert Priority dat abonnees tot 50 procent goedkoper kunnen bellen naar andere abonnees in lokaal en interlokaal verkeer. Dit blijkt niet zo te zijn. Tenslotte vindt de Reclame Code Commissie dat het bedrijf de mogelijkheden om weer terug te keren naar de oude telefoonmaatschappij te gunstig voorstelt.
Telecombedrijf Dutchtone suggereert in uitingen dat Allin-abonnees nooit worden geconfronteerd met verrassingen achteraf, omdat bellers een vast bedrag voor een bundel belminuten betalen. Als de waarde van die bundel echter overschreden wordt, dan krijgt de beller toch een rekening achteraf. Daarnaast vindt de Commissie de tariefinformatie voor Allin-abonnementen onduidelijk en verwarrend.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu