'Zo'n domme stunt als met Tony's Chocolonely? Dat zou een PR-bureau nooit doen'
Zogenaamde beursgang chocolademerk leidt tot discussie over ethiek binnen VPRA
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/ec368ea4-c3d4-5cd2-944b-f10e775a8769/article/fd/bf/fdbfeb6a-4407-41fa-a41a-2fd44aacb8fe/opening_image/opening_image_pro_hero/tony_0.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/ec368ea4-c3d4-5cd2-944b-f10e775a8769/article/fd/bf/fdbfeb6a-4407-41fa-a41a-2fd44aacb8fe/opening_image/opening_image_pro_hero/tony_0.jpg)
Vorige week stuntte chocolademerk met een nepbericht over een beursgang. Een idee van reclamebureau Buutvrij. VPRA-voorzitter Huib Bannier zag niet zoveel bezwaar in de hoax, zo vertelde hij. Dat antwoord leidde in bureaukringen tot opgetrokken wenkbrauwen. Is de PR-hoax vanwege het 'misleidende karakter' aanleiding voor een hernieuwde discussie over ethiek binnen de VPRA?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid