Heineken is vorig week uitgeroepen tot het WK- en Oranjemerk. Als het gaat om merkassociaties met Oranje of het WK staat Heineken op 1. Maar voetbal is oorlog. Dat weet Heineken inmiddels ook; juist concurrent Bavaria trekt de meeste aandacht met de Dutchy dress en boegbeeld Sylvie van der Vaart. Tot groot ongenoegen van Heineken, hoofdsponsor van Oranje. Met als gevolg een heuse bier-rel. De media-aandacht hiervoor levert Heineken een vijftiende plek op in de tweewekelijkse Brandbarometer van Clipit. Naar de Brandbarometer
Brandbarometer: Het oranjegevoel van Heineken
Heineken is vorig week uitgeroepen tot het WK- en Oranjemerk. Als het gaat om merkassociaties met Oranje of het WK staat Heineken op 1.…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu