De Bond wil horen welk 'leed' Nederlanders te verwerken hebben met de mobiele tekstdienst en heeft een e-mailadres opengesteld voor de actie. De verzamelde klachten worden bij het bedrijfsleven neergelegd. Via het e-mailadres actiesmsleed@consumentenbond.nl hoopt de Bond klachten te ontvangen van particuliere gebruikers van sms. Ook hoopt de bond dat ‘medewerkers van telecom- en omroepbedrijven hier uit de school klappen'. De consumentenorganisatie vindt het redelijk te verlangen dat mobiele bellers pas betalen voor een sms als deze ontvangen is. Nu betalen mobiele bellers op het moment dat een sms'je verstuurd wordt, zonder dat de aflevering 100 procent gegarandeerd is. Ook vindt ze dat het mogelijk moet zijn geld terug te vragen voor ontvangen commerciële sms'jes waar nooit om gevraagd is (ANP).
Consumentenbond opent klachtenlijn sms
De Consumentenbond opent een sms-klachtenlijn, bijvoorbeeld over nooit ontvangen sms-berichten waarvoor wel betaald is.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu