Overslaan en naar de inhoud gaan

Debat merkenadviestoppers bij GVR/Adformatie

Op donderdagmiddag 22 maart a.s. organiseert het GVR in samenwerking met Adformatie een actuele discussie over het hoe en waarom van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de orde komen vragen als wat de strategische criteria zijn die aan dit soort beslissingen ten grondslag liggen (in hoeverre speelt brand equity hierin een beslissende rol, bij voorbeeld), wie het snel groeiende terrein van het merkenmanagementadvies gaat domineren nu merkenbeleid en communicatie steeds meer een instrument is geworden van de bedrijfstop en hoe het ideale merkenadviesbureau eruit ziet. Vragen die niet alleen zeer actueel zijn in Nederland, maar onder meer ook in Engeland en Amerika. Andy Mosmans van FHV/BBDO voelt via interviews een aantal bekende collega-adviseurs aan de tand. Aan ‘GVR Interview’ nemen deel Mark Blaisse (Ogilvy Group Nederland, ex SBRK), Menno van Dijk (McKinsey), Astrid de Jong (Millward Brown / Centrum voor Marketing Analyses), Roland van Kralingen (Positioneringsgroep), Willy de Graaff (De Graaff & Van Stralen) en Charles Hollenkamp (Consult Communications Strategie).

Het GVR Interview op 22 maart sluit aan op de algemene ledenvergadering van het genootschap en begint om 16.15 uur (zaal open om 15.30 uur). De sessie vindt plaats in De Burcht (Henri Polaklaan 9, Amsterdam, nabij de parkeerplaats van Artis) en wordt circa 17.30 uur afgesloten met een borrel. Het GVR Interview is voor GVR-leden gratis toegankelijk , introducés betalen ‒100 (ex-btw).

Informatie: , GVR tfn 020 66 99 777.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in