COAX, de gebruikersvereniging van kabelinternetabonnees, registreerde de laatste tijd een enorme toename van klachten. ‘We overleggen nu al twee jaar met UPC en zijn het nu zat’, zegt Peter de Jong van de vereniging. Vooral de helpdesk is een bron van grote irritatie. De kwaliteit is bedroevend. ‘Brieven, faxen en e-mails worden niet beantwoord en als je Chello belt, weten ze vaak het antwoord niet of hangen ze de telefoon op voordat je je vraag hebt kunnen stellen.’. Volgens De Jong bestaat er een verband tussen de recente ontslaggolf en de slechte dienstverlening. Bovendien stelt UPC in zijn ogen de verkeerde prioriteiten. ‘Ondertussen hebben ze namelijk wel geld om nieuwe klanten binnen te halen. ADSL-klanten die onlangs fors meer moesten gaan betalen, lokt UPC met tv-spotjes en aantrekkelijke aanbiedingen. Mensen die abonnee willen worden, kunnen bellen met een gratis telefoonnummer. Bovendien is er dan meteen een verkoper aan de lijn die de beller vriendelijk te woord staat’. Het opnemen van contact met UPC noemt De Jong ‘een lijdensweg’. (Bron: Webwereld)
Klachten over UPC blijven
Na het ontslag van meer dan zeshonderd werknemers, heeft Chello nu opnieuw een dieptepunt bereikt. Dit is de mening van COAX, die de…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu