Dat geldt in elk geval voor de belangen in Noord-Amerika en West-Europa (dus ook Nederland) en Canada. Dit laatste land is een ‘win’, de andere twee waren al in handen van MindShare. Insiders schatten dat zo’n 70 à 80 pct van de Unilever-mediauitgaven via MindShare blijven lopen.
Bij MindShare Amsterdam wilde niemand commentaar leveren op het nieuws, naar verwachting komt Unilever later vandaag met een persverklaring. MindShare Amsterdam werkte de afgelopen vijf jaar voor Unilever, in twee periodes. Of het commitment van Unilever voor MindShare nu weer een periode van vijf jaar betreft, is niet duidelijk. In het laatste deel van de langdurige pitch ging de strijd tussen MindShare en OMD/PHD.
Onlangs werd al bekend dat het Chinese deel van het Unilever media-account is handen is gekomen van PHD, onderdeel van Omnicom. Unilever blijft in Latijns-Amerika en Rusland bij Initiative (IPG).

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu