Albert Heijn liet Instagrammers stukgaan met wekelijkse boodsgrap

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.

Dat Albert Heijn regelmatig met leuke reclames en 'social' uit de hoek komt, weten we al langer dan vandaag, maar ze doen er nog een schepje bovenop. Op hun Instagram-account deelden ze elke week een nieuwe ‘boodsgrap’. Vorige week kwam de laatste online.

Advertentie
advertisement

Dit is de boodsgrap waar het allemaal mee begon.

Elke week verschijnt er weer een nieuwe.

De grappen zijn wijnzinnig leuk. Zo ook deze!

Er zit een gezonde dosis humor in.

Albert Heijn houdt wel van een grapje.

Ze rijzen dan ook de pan uit.

Het is elke week weer een feestje op de Instagram van AH.

En ze houden de sfeer er goed in.

Op deze grap gaan we ook heel lekker.

Dit is alweer de een na laatste.

Proost, op deze laatste boodsgrap!

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Nathalie van der Linden.

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Maarten
Wat vreselijk flauw en infantiel allemaal. De drie sommeliers. Stunt een keer, 1 week níet met goedkoop vlees, dat zou goede reclame zijn.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie