Premium

Stacey Rookhuizen: ‘Grote merken moeten nu niet zelf content gaan maken’

NIEUW | Adformatie Connects International #3 - Rookhuizen (Bombilate) doet verslag vanuit New York.

Stacey Rookhuizen, Bombilate New York
Stacey Rookhuizen

In de nieuwe rubriek, Adformatie Connects International, geeft het mondiale correspondentennetwerk van Adformatie een unieke blik op de impact van het coronavirus op de internationale markten.

Toonaangevende professionals vertellen hoe de marketing- communicatiemarkt zich ontwikkelt in het land waar zij werkzaam zijn, van Los Angeles tot Dubai en van Londen tot Kaapstad. 

In aflevering 3: Stacey Rookhuizen, oprichter en eigenaresse van Bombilate, New York. Met Bombilate maakt ze online TV-shows voor merken als Deliveroo, Schiphol, AEG, Greetz and Warner Music. Tussen de sirenes door doet ze verslag vanuit New York.

Rookhuizen vertelt hoe haar wereld is veranderd en dat steeds minder merken groots investeren in content. Dat terwijl er juist nu meer content geconsumeerd wordt dan ooit en er heel veel verhalen te vertellen zijn.

Bekijk haar verslag vanuit de Lower East Side New York.

Advertentie
advertisement
Adformatie Connects International | Stacey Rookhuizen - Bombilate, New York

In de volgende Adformatie Connects International

Aankomende woensdag de derde aflevering van Connects International. Daarin, vanuit Paramaribo, Angela van der Kooye van CCPR.

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij [MediaMonks]. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2  met Annelies Valk van [Vodafone]. Zij doet verslag vanuit Londen.

Spread no virus - New York
Spread no virus - New York Stacey Rookhuizen
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie