‘Veel talentvolle- en cultureel relevante bedrijven redden het niet’

NIEUW | Adformatie Connects International - ‘De traditionele manier van content schieten vergt een andere oplossing.’

Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles

In de nieuwe rubriek, Adformatie Connects International, geeft het mondiale correspondentennetwerk van Adformatie een unieke blik op de impact van het coronavirus op de internationale markten.

Het is een gegeven dat de coronacrisis de industrie overal hard treft. Enkele landen lopen voor op de maatregelen en ontwikkelingen ten opzichte van Nederland. Andere landen bevinden zich in een fase die op ons land achterloopt. 

Toonaangevende professionals vertellen hoe de markt zich ontwikkelt in het land waar zij werkzaam zijn, van Los Angeles tot Dubai en van Londen tot Kaapstad. 

In aflevering 1: Olivier Koelemij, oprichter en managing director bij MediaMonks in Los Angeles.

Advertentie
advertisement

De verplichte verandering

Koelemij schetst een duidelijk beeld over wat hem het meest heeft geraakt en wat het effect is van de coronacrisis het leven in de VS. Hij geeft zijn visie op de diverse organisaties en hoe deze zich wel, dan niet ontwikkelen door de crisis heen. Hij verduidelijkt hoe MediaMonks LA omgaat met de verplichte verandering van werken. 

Daarnaast geeft hij in deze Connects International aan welke organisaties goed inspelen op de huidige tijd en zich anders positioneren voor de doelgroep. Bepaalde organisaties innoveren sneller omdat ze ook inzien dat consumenten anders content consumeren. ‘Het is allemaal complexer en gefragmenteerde geworden en door deze crisis wordt dit geaccelereerd.’

Bekijk hier Koelemij’s heldere uiteenzetting over de effecten van de coronacrisis in Los Angeles.

Olivier Koelemij van MediaMonks LA over de gevolgen van de crisis

Toelichting op de marketing- communicatiesector

Koelemij geeft in onderstaande video nog een extra toelichting op de effecten van de coronacrisis op de marketing- en communicatiesector in LA.

Koelemij's toelichting op de marketing- communicatiesector in LA

In de volgende Adformatie Connects International

Aankomende vrijdag is de tweede aflevering van Connects International. Het woord is dan aan Annelies Valk, Sr. Manager, Global Brand Strategy bij Vodafone Group in Londen. Zij belicht vanuit haar positie wat de impact is op de markten in het Verenigd Koninkrijk.

Bekijk ook Adformatie Connects Daily: ‘Iedereen in de reclame-industrie doet het mooier voor dan dat het is’ of lees: Digitale bureaus hard geraakt, helft verwacht flinke hap uit omzet.

Plaats als eerste een reactie

Advertentie