Premium

‘We gaan nu zien welke bedrijven bestaansrecht en maatschappelijke waarde hebben'

NIEUW | Adformatie Connects International #2 - Annelies Valk (Vodafone) vanuit Londen.

Annelies Valk - sr. global brand strategy - Vodafone

In de nieuwe rubriek Adformatie Connects International doen Nederlandse vakgenoten in het buitenland verslag van de impact die het coronavirus heeft op hun werk en de internationale markten.

In deze tweede aflevering is het woord aan Annelies Valk, senior manager Global Brand Strategy bij Vodafone. Vanuit een praktisch lege straat in Notting Hill in Londen vertelt ze wat de effecten van de pandemie zijn op haar leven en hoe Vodafone omgaat met de crisis. 

Het is volgens Valk nu aan bedrijven om zich te onderscheiden, te innoveren en maatschappelijke verantwoordelijkheid te tonen. Een crisis blijkt een goede voedingsbodem voor creativiteit.

Bekijk de video voor het verslag uit Londen.

Advertentie
advertisement
Adformatie Connects International #2 | Annelies Valk [Vodafone], Londen

In de volgende Adformatie Connects International

Aankomende maandag de derde aflevering van Connects International. Daarin, vanuit New York, Stacey Rookhuizen, onderneemster en eigenaresse van Bombilate. 

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij van MediaMonks. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 3 met Stacey Rookhuizen van Bombilate. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4 met Angela van der Kooye van CCPR. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie