´The more you share, the less she wears´

Sex sells. Dus doen we toch een social striptease, dacht bureau Fred & Farid Shanghai.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wat is het idee?

Mannelijke consumenten opgeilen zodat ze de vrouwencollectie van .

De dame in het filmpje, dat eruitziet als een advertentie voor de e-shop van Frans modemerk , draagt kleding uit de nieuwe collectie. Mannen tussen de 18 en de 30 jaar kunnen de dame uitkleden door op haar kleding te klikken. Als dat gebeurt, promoten ze de kleding op hun Facebook wall, zodat hun vrouwelijke vrienden de collectie zien. 

‘The more you share, the less she wears.’

Als je into guys, bent, dan kan dat. Er is ook een man die je kunt ontkleden.

Bureau Fred & Farid Shanghai is maar wat trots op de resultaten: ‘In minder dan 48 uur hebben we de Facebook wall veranderd in gratis media voor een merk, meer dan 150.000 kledingstukken zijn gedeeld. 300.00 Twitteraccounts werden bereikt.

&;De actie ging van een nationale campagne wereld wijd. En het verkeer op de e-commercesite werd met factor 5 vermeerderd.’

Nou, applaus!


 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie