Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemenbureau opent 'fiets drive-thru' voor bloemen en planten

Je betaalt met een social share: #FillTheDistanceWithBeauty of #VulDeAfstand.
fiets drive-thru
fiets drive-thru

Als start van de campagne ‘Vul de Afstand met Schoonheid’ heeft Gardeners voor Mooiwatbloemendoen.nl en Mooiwatplantendoen.nl een 'Bloemen en Planten Fiets Drive-thru' geopend. Iedereen die tot en met morgen op de fiets een boeket of plant wil oppikken om weg te geven aan een dierbare kan dat daar doen.

related partner content for mobile comes here

Afstand met schoonheid vullen

Bloemenbureau Holland wilde een campagne creëren die 'de afstand met schoonheid wil vullen'. Met bloemen en planten dus. Het idee ontstond om een drive-thru te openen door de beweging in de maatschappij om juist in deze tijd coronaproof dagelijkse benodigdheden af te halen of thuis te laten bezorgen. 

Een drive-thru waar je op je fiets langs de verschillende loketten gaat en met een boeket of plant er weer uit fietst, is niet alleen opvallend, kleurrijk en zeer geschikt voor een groter publiek, het is ook een knipoog naar deze beweging.

In lijn met de campagne en met de bloemen en planten op de kalender – en hun symbolische betekenissen, is ook gekeken naar een speciaal menu waar bezoekers uit kunnen kiezen. Zo staat het Stay Strong (Wo)Man-boeket - gevuld met calla’s en dahlia’s - voor kracht en sympathie en geef je iemand bijvoorbeeld The Bodyguard cadeau, dan biedt de plant een natuurlijke bescherming in huis. 

Hoe werkt het?

Op ‘t hofje van de Singelkerk, gelegen aan de Herengracht 431 in Amsterdam kan iedereen helemaal coronaproof een boeket of plant komen ophalen. Vanaf de straat fiets je letterlijk de drive-thru in, check je het assortiment, geef je bij het eerste loket door welk boeket of welke plant je wilt, pik je bij het tweede loket je bloemen of planten op. Je betaalt met een social share (#FillTheDistanceWithBeauty en #VulDeAfstand) en fietst weer door.

De overall campagne voor het Bloemenbureau is van 180/Kingsday.

Lees ook: The Gardeners heeft nieuw management: ‘Onze campagnes moeten nieuwswaarde creëren’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in