Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze adverteerders kozen de afgelopen week een nieuw bureau

Dept, Mediaxplain, BeyenMeyer, Ride, Open Now en Monty hebben recent een pitch gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
© Nivea
Miniatuurvoorbeeld
© Nivea

1. Beiersdorf kiest Dept voor digitaal partnerschap

Na een intensief pitchtraject heeft Beiersdorf (producent van huidverzorgingsmerken Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin) gekozen voor Dept als zijn nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online websites en analytics. Daarnaast gaat het bureau, samen met bestaande partnerbureaus, activaties en productintroducties ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

2. Vemedia kiest Mediaxplain

Vemedia (met merken in portfolio als Valdispert, Vision en Roter) heeft na een bureau-oriëntatie Mediaxplain geselecteerd om zijn mediabelangen te behartigen. De samenwerking tussen Mediaxplain en Vemedia heeft de afgelopen periode geresulteerd in mediastrategieën voor diverse merken.

3. Het Rode Kruis kiest voor BeyenMeyer

Na een aantal proefopdrachten heeft Het Rode Kruis BeyenMeyer gevraagd om de positionering van Het Rode Kruis aan te scherpen. De positionering moet tot campagnes leiden die de hulpbereidheid van Nederlanders vergroten. Na de zomer zijn de eerste uitingen te zien in verschillende media.

4. Weleda kiest voor Ride

Weleda, producent van natuurlijke verzorgingsproducten, kiest Ride voor het creëren van videocontent voor de Nederlandse en Belgische markt. De creatieve manier van omgaan met het merk, de producten en de verschillende concepten voor impactvolle content gaven de doorslag.

5. NautaDutilh kiest voor Open Now

NautaDutilh heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor Open Now als strategisch partner en communicatiebureau. Open Now gaat aan de slag met een nieuwe positionering. De eerste resultaten hiervan zijn zichtbaar in de vernieuwde website en een corporate film.

6. Hier Klimaatbureau kiest Monty

Hier Klimaatbureau kiest voor Monty om een campagne rondom warmtetransitie mee te creëren. De keuze is op Monty gevallen, omdat het bureau concepten met game-elementen bedenkt die inzetten op gedragsverandering. De campagne zal de komende jaren in verschillende Nederlandse gemeenten van start gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in